محمدی

رئیس کمیسیون عمران وحمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از پروژه های سرای محله و سالن چند منظوره واقع در محله آق تپه مهرشهر به تسریع در تکمیل پروژه های مذکور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر کرج، مسعود محمدی در ادامه روند بررسی وضعیت پیشرفت طرح های عمرانی اظهار کرد: پروژه سرای محله که درخیابان چهارم آق تپه در حال اجرا می باشد که در راستای سیاست اعضاء شورا مبنی بر محله محوری و با کاربری فرهنگی است، پروژه مذکور تاکنون پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی داشته است که از مدیریت شهری خواستار تسریع در اتمام و بهره مندی شهروندان تا پایان سال جاری از این پروژه شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج افزود: همچنین پروژه سالن چند منظوره ورزشی که در مجاورت سرای محله در حال احداث می باشد پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی داشته، امید است بهره برداری از پروژه های مذکور موجب شور و نشاط  و توزیع عدالت در استفاده از امکانات شهری برای شهروندان شود.

محمدی تصریح کرد: در کنار اجرای پروژه‌های بزرگ ‌مقیاس باید بر گره‌گشایی از مشکلات مردم با اتمام اجرای پروژه‌های کوچک‌ مقیاس نیز توجه شود.

عضو شورای شهر کرج بر توجه به رعایت عدالت در پروژه‌های عمرانی تاکید و بیان کرد: اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی و نیمه ‌تمام، بهترین خدمت به مردم است که در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =